Doprava a platba
Jak řešit problémy s doručením
Jak postupovat u poškozené zásilky
INFORMACE O DOPRAVĚ
Cena dopravy
Pro zásilky do 1000 Kč posílané prostřednictvím Zásilkovny je cena dopravy 69 Kč, GLS 99 Kč. Dobírka je za 39Kč.
Doprava zdarma
Pokud objednáte zboží do 100cm v minimální hodnotě 1000 Kč vč.DPH, máte dopravu Zásikovnou zdarma, nad 5000 Kč vč. DPH je doprava zdarma pro všechny přepravce.
GLS nabízí přepravu balíků do váhy 50 kg. Rozvoz zboží probíhá každý všední den od 8:00 do 18:00. V den doručení Vás bude kurýr informovat pomocí SMS zprávy o přibližném čase doručení (s 3 hodinovým rozmezím). Pokud by se Vám doručení v daný den nehodilo, můžete ho posunout podle pokynů v SMS až o 3 pracovní dny.
Zásilkovna je síť výdejních míst s více než 600 pobočkami na území celé České Republiky. Zásilku Vám doručí kurýr na Vámi vybrané výdejní místo, kde si balíček můžete osobně vyzvednout.
Náš TIP :
Seznam výdejních míst si můžete prohlédnout na této adrese https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Sledovat stav doručování Vaší zásilky můžete sledovat na následujícím odkazu https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Osobní odběr
Jste z okolí České Lípy nebo se zde budete pohybovat? Potom můžete využít osobního odběru přímo z našeho výdejního skladu. Najdete nás na adrese Okružní 2720, Česká Lípa, 470 01. Platit můžete hotově nebo převodem na bankovní účet. Osobní odběr Vás samozřejmě nic nestojí.
Kdy bude zboží expedováno?
Pokud máme zboží skladem, odesíláme objednávky v nejkratším možném termínu. U objednávek přijatých do 16:00 odešleme zboží většinou ještě v den objednání. U objednávek přijatých po 16:00 expedujeme většinou následující pracovní den.
Problémy s doručením a jak je řešit?
Pokud Vám zásilka nebyla doručena včas nebo se vyskytl jakýkoliv jiný problém, neváhejte a obraťte se na nás co nejdříve, abychom vzniklou situaci mohli řešit.
Jak postupovat v případě poškození zásilky?
Pokud Vám kurýr či pošťák přivezl viditelně poškozenou zásilku, můžete požadovat, aby byl stav zásilky ve Vaší přítomnosti prověřen. Pokud je poškozen i obsah zásilky, požadujte zapsání této informace do protokolu a zásilku nepřebírejte. Ideálně si pořiďte ještě vlastní fotodokumentaci poškozeného balíku.
Pokud byl obal neporušený, zásilku jste převzali a po jejím otevření zjistili, že je její obsah poškozený, informujte o této skutečnosti neprodleně přepravce a požadujte sepsání reklamace.
V případě omezené kapacity dopravce lze změnit dopravu ohlášením.
Se vzniklými problémy vám rádi poradíme na čísle +420602658319
Možnosti platby
Dobírkou
Jedná se o nejjednodušší, nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby. Zboží zaplatíte přímo dopravci při převzetí zboží. Podle způsobu dopravy si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti (GLS) nebo platební kartou (pouze GLS).
Převodem
Zboží zaplatíte převodem na náš účet u České Spořitelny. Dodání zboží se v tomto případě může prodloužit o dobu potřebnou pro zpracování platby. Stálým a velkoobchodním zákazníkům s podepsanou smlouvou nabízíme možnost platby na fakturu s dohodnutou splatností.
Číslo účtu - 4052463339/0800 - Česká Spořitelna.
Hotově
Platba v hotovosti při osobním vyzvednutí zboží na našem výdejním skladu v České Lípě.