Doprava a platba

Cena dopravy

Doprava zdarma

Kurýr DPD

Zásilkovna

Osobní odběr

Expedice zboží

Jak řešit problémy s doručením

Jak postupovat u poškozené zásilky

Možnosti platby

 

 

INFORMACE O DOPRAVĚ

 

Cena dopravy

Pro zásilky do 1000 Kč posílané prostřednictvím Zásilkovny je cena dopravy 69 Kč, DPD 99 Kč (nad 5000Kč všichni dopravci zdarma vrámci ČR). Dobírka do 1000Kč vč. DPH činí 29Kč, jinak bez příplatku.

 

Doprava zdarma

Pokud objednáte zboží v minimální hodnotě 1000 Kč vč.DPH, máte dopravu Zásikovnou zdarma.

 

DPD nabízí přepravu balíků do váhy 50 kg. Rozvoz zboží probíhá každý všední den od 8:00 do 18:00. V den doručení Vás bude kurýr informovat pomocí SMS zprávy o přibližném čase doručení (s 3 hodinovým rozmezím). Pokud by se Vám doručení v daný den nehodilo, můžete ho posunout podle pokynů v SMS až o 3 pracovní dny.

 

Náš TIP :

Průběh doručování balíku můžete sledovat online na stránkách DPD http://www.dpd.com/tracking_cz/(lang)/cz

 

 

Zásilkovna je síť výdejních míst s více než 600 pobočkami na území celé České Republiky. Zásilku Vám doručí kurýr na Vámi vybrané výdejní místo, kde si balíček můžete osobně vyzvednout.

 

Náš TIP :

Seznam výdejních míst si můžete prohlédnout na této adrese http://www.zasilkovna.cz/pobocky

Sledovat stav doručování Vaší zásilky můžete sledovat na následujícím odkazu http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

 

Osobní odběr

Jste z okolí České Lípy nebo se zde budete pohybovat? Potom můžete využít osobního odběru přímo z našeho výdejního skladu. Najdete nás na adrese Hrnčířská 765, Česká Lípa, 470 01. Platit můžete hotově nebo převodem na bankovní účet. Osobní odběr Vás samozřejmě nic nestojí.

 

Kdy bude zboží expedováno?

Pokud máme zboží skladem, odesíláme objednávky v nejkratším možném termínu. U objednávek přijatých do 16:00 odešleme zboží většinou ještě v den objednání. U objednávek přijatých po 16:00 expedujeme většinou následující pracovní den.

 

Problémy s doručením a jak je řešit?

Pokud Vám zásilka nebyla doručena včas nebo se vyskytl jakýkoliv jiný problém, neváhejte a obraťte se na nás co nejdříve, abychom vzniklou situaci mohli řešit.

 

Jak postupovat v případě poškození zásilky?

Pokud Vám kurýr či pošťák přivezl viditelně poškozenou zásilku, můžete požadovat, aby byl stav zásilky ve Vaší přítomnosti prověřen. Pokud je poškozen i obsah zásilky, požadujte zapsání této informace do protokolu a zásilku nepřebírejte. Ideálně si pořiďte ještě vlastní fotodokumentaci poškozeného balíku.

Pokud byl obal neporušený, zásilku jste převzali a po jejím otevření zjistili, že je její obsah poškozený, informujte o této skutečnosti neprodleně přepravce a požadujte sepsání reklamace.

 

Více informací o reklamacích :

http://public.dpd.cz/ocm/

 

Se vzniklými problémy vám rádi poradíme na čísle 602 658 319.

 

Možnosti platby

 

Dobírkou

Jedná se o nejjednodušší, nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby. Zboží zaplatíte přímo dopravci při převzetí zboží. Podle způsobu dopravy si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti (DPD) nebo platební kartou (pouze DPD).

 

Převodem

Zboží zaplatíte převodem na náš účet u České Spořitelny. Dodání zboží se v tomto případě může prodloužit o dobu potřebnou pro zpracování platby. Stálým a velkoobchodním zákazníkům s podepsanou smlouvou nabízíme možnost platby na fakturu s dohodnutou splatností.

 

Hotově

Platba v hotovosti při osobním vyzvednutí zboží na našem výdejním skladu v České Lípě.

Doprava při nákupu
 
do 3000Kč 99Kčnad 3000Kč zdarma
Rychlé dodání
 
v průměru do 1,6 dne
Široký sortiment
 
1500 LED výrobků
Množstevní slevy
 
velkoobchodní prodej
LED je naše hobby
 
pracujeme s láskou

Zpět do článků

Tento web používá soubory cookie, více se o nich dočtete zde. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.