Doprava a platba

Cena dopravy

Doprava zdarma

Česká Pošta

Kurýr DPD

Zásilkovna

Osobní odběr

Expedice zboží

Jak řešit problémy s doručením

Jak postupovat u poškozené zásilky

Možnosti platby

 

 

INFORMACE O DOPRAVĚ

 

Cena dopravy

Pro zásilky do 3000,- Kč posílané prostřednictvím Zásilkovny je cena dopravy 79,- Kč, DPD 99,- Kč a pro zásilky posílané Českou Poštou 120,- Kč vč.DPH. Na dobírku zasíláme bez příplatku.

 

Doprava zdarma

Pokud objednáte zboží v minimální hodnotě 3000 Kč vč.DPH, máte dopravu zcela zdarma.

 

Česká Pošta

Balík do 24 hod do ruky

Služba balík do 24 hod do ruky nabízí garantované doručení zásilky do druhého dne na Vámi zvolenou adresu. Tato služba je určená k přepravě zásilek do 50 kg. Zásilky jsou automaticky pojištěné až do hodnoty 50 000 Kč. O průběhu doručování jste informováni e-mailem nebo SMS zprávou.

 

Balík do 24 hod na poštu

Služba balík do 24 hod na poštu nabízí garantované doručení zásilky do druhého dne na Vámi zvolenou pobočku České Pošty, kterou si vyberete při volbě dopravy během dokončování objednávky na našem e-shopu. Tato služba je praktická když předem nevíte, na jakém místě se budete v době doručování pohybovat. Česká Pošta Vás bude pomocí e-mailu nebo SMS zprávy informovat o průběhu doručování balíku. Ten bude následně uložen na vybrané pobočce, kde si ho můžete do 7 kalendářních dnů vyzvednout.

 

Náš TIP :

Změna termínu a způsobu doručení

Na stránkách nebo v aplikaci České Pošty si můžete změnit termín a způsob doručení https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/overeni.html

 

Sledování zásilky

Čekáte na balík? Na tomto odkazu můžete po zadání čísla zásilky sledovat průběh jejího doručování https://www.postaonline.cz/trackandtrace

 

DPD

DPD nabízí přepravu balíků do váhy 50 kg. Rozvoz zboží probíhá každý všední den od 8:00 do 18:00. V den doručení Vás bude kurýr informovat pomocí SMS zprávy o přibližném čase doručení (s 3 hodinovým rozmezím). Pokud by se Vám doručení v daný den nehodilo, můžete ho posunout podle pokynů v SMS až o 3 pracovní dny.

 

Náš TIP :

Průběh doručování balíku můžete sledovat online na stránkách DPD http://www.dpd.com/tracking_cz/(lang)/cz

 

Zásilkovna

Zásilkovna je síť výdejních míst s více než 600 pobočkami na území celé České Republiky. Zásilku Vám doručí kurýr na Vámi vybrané výdejní místo, kde si balíček můžete osobně vyzvednout.

 

Náš TIP :

Seznam výdejních míst si můžete prohlédnout na této adrese http://www.zasilkovna.cz/pobocky

Sledovat stav doručování Vaší zásilky můžete sledovat na následujícím odkazu http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

 

Osobní odběr

Jste z okolí České Lípy nebo se zde budete pohybovat? Potom můžete využít osobního odběru přímo z našeho výdejního skladu. Najdete nás na adrese Hrnčířská 765, Česká Lípa, 470 01. Platit můžete hotově nebo převodem na bankovní účet. Osobní odběr Vás samozřejmě nic nestojí.

 

Kdy bude zboží expedováno?

Pokud máme zboží skladem, odesíláme objednávky v nejkratším možném termínu. U objednávek přijatých do 16:00 odešleme zboží většinou ještě v den objednání. U objednávek přijatých po 16:00 expedujeme většinou následující pracovní den.

 

Problémy s doručením a jak je řešit?

Pokud Vám zásilka nebyla doručena včas nebo se vyskytl jakýkoliv jiný problém, neváhejte a obraťte se na nás co nejdříve, abychom vzniklou situaci mohli řešit.

 

Jak postupovat v případě poškození zásilky?

Pokud Vám kurýr či pošťák přivezl viditelně poškozenou zásilku, můžete požadovat, aby byl stav zásilky ve Vaší přítomnosti prověřen. Pokud je poškozen i obsah zásilky, požadujte zapsání této informace do protokolu a zásilku nepřebírejte. Ideálně si pořiďte ještě vlastní fotodokumentaci poškozeného balíku.

Pokud byl obal neporušený, zásilku jste převzali a po jejím otevření zjistili, že je její obsah poškozený, informujte o této skutečnosti neprodleně přepravce a požadujte sepsání reklamace.

 

Více informací o reklamacích :

https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace

http://public.dpd.cz/ocm/

 

Se vzniklými problémy vám rádi poradíme na čísle 602 658 319.

 

Možnosti platby

 

Dobírkou

Jedná se o nejjednodušší, nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby. Zboží zaplatíte přímo dopravci při převzetí zboží. Podle způsobu dopravy si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti (DPD i Česká Pošta) nebo platební kartou (pouze DPD).

 

Převodem

Zboží zaplatíte převodem na náš účet u České Spořitelny. Dodání zboží se v tomto případě může prodloužit o dobu potřebnou pro zpracování platby. Stálým a velkoobchodním zákazníkům s podepsanou smlouvou nabízíme možnost platby na fakturu s dohodnutou splatností.

 

Hotově

Platba v hotovosti při osobním vyzvednutí zboží na našem výdejním skladu v České Lípě.

Doprava při nákupu
 
do 3000Kč 99Kčnad 3000Kč zdarma
Rychlé dodání
 
v průměru do 1,6 dne
Široký sortiment
 
1500 LED výrobků
Množstevní slevy
 
velkoobchodní prodej
LED je naše hobby
 
pracujeme s láskou

Zpět do článků

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.