Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním

 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, písemně nebo vyplňte náš online formulář

2) zboží zašlete jako doporučený balík (nikoliv na dobírku) na naší adresu

3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu (pokud jste vyplnili online formulář, tak tento krok přeskočte)

4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, obvykle do týdne, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

Reklamační formulář (protokol)

Reklamační formulář (protokol) - ONLINE

 

Reklamace odesílejte na:

Roel Adriaan Ramp

Hrnčířská 765

Česká Lípa (Liberecký kraj)

470 01

Zpět do článků

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.